Бургер-тренд

Бургер нового покоління – повна протилежність принципам швидкого харчування, оскільки для його приготування використовують натуральні та свіжі продукти. Це можуть бути локальні фермерські або домашнього виробництва екопродукти, власноруч приготовані кетчупи, соуси і майонез, свіжоспечена булочка. Бургер нового покоління може бути приготовлений з додаванням мраморної говядини, фуа-гри, трюфелів, морепродуктів, елітних сортів сирів. Він може бути «жіночим» з руколою і авокадо, вегетаріанським з сиром торфу та гумусом, протеїновим в приготуванні якого замість булочки використовують «подушку із салата».
Днями студенти 4-го курсу, факультету готельно-ресторанного бізнесу продовжили експериментувати з приготування традиційного бургера. Результат їх клопіткої роботи від випікання булочок, соусів до презентації страви можна бачити на фото.

Поділитися:Buffer this pageEmail this to someoneShare on FacebookShare on VKTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPrint this page