Літня школа. Шостий день

Для того щоб розвивати будь яку справу необхідна правильна реклама. Тому шостий день почався майстер-класом «Реклама – двигун прогресу». На якому учням та студентам фахівець з реклами повідомила що таке реклама, основні рекламні стратегії, вимоги та за допомогою рольової гри змотивувала їх спробувати себе в ролі рекламного агента. Та розробити рекламу вигаданого ними продукту.

Наступним був тренінг з психології. Під час якого обговорено потреби особистості в різних видах мотивації.

В другій половині дня з учасниками був проведений рефлексивний тренінг для підведення підсумків і створення спільної історії.

І на завершення учням та студентам було запропоновано цікавий, захоплюючий, пізнавальний квест. Гравцям давалися різні загадки і підказки, за допомогою яких вони переходили від однієї точки заданого маршруту в наступну, отримуючи за це приємні сюрпризи. Маршрут охоплював готелі та ресторани міста. Учасники успішно пройшли всі етапи квесту і отримали від цього багато позитивних емоцій, так як підказки були цікавими, оригінальними і носили пізнавальний характер.