Нагороджено Грамотами найкращих студентів університету та оголошено Подяки їх батькам

27 квітня 2017 року відбулося урочисте нагородження Грамотами Мукачівського державного університету найкращих студентів МДУ за сумлінне ставлення до навчання, участь в науково-дослідній та культурно-просвітницькій роботі, значний особистий внесок у розвиток Мукачівського державного університету, активну життєву позицію і громадську діяльність та оголошено Подяки їх батькам за значний особистий внесок у навчання та виховання талановитої молоді університету, майбутніх фахівців, високоморальних і активних громадян.
Щиро вітаємо Бурч Інгу Михайлівну – студентку 2 курсу ОС «Бакалавр» напряму підготовки «Початкова освіта»;
Решетар Марину Михайлівну – студентку 3 курсу ОС «Бакалавр» напряму підготовки «Дошкільна освіта»;
Шопоняк Лілію Іванівну – студентку 3 курсу ОС «Бакалавр» напряму підготовки «Дошкільна освіта»;
Горвата Віталія Вікторовича – студента 4 курсу ОС «Бакалавр» напряму підготовки «Музичне мистецтво»;
Бай Каріну Ярославівну – студентку 2 курсу ОС «Бакалавр» напряму підготовки «Практична психологія»;
Стільник Нелю Василівну – студентку 4 курсу ОС «Бакалавр» напряму підготовки «Філологія (англійська)»;
Самчука Бориса Олеговича – студента 1 курсу ОС «Магістр» спеціальності «Туризм (Туризмознавство)»;
Шкрібляка Назарія Миколайовича – студента 2 курсу ОС «Бакалавр» напряму підготовки «Готельно-ресторанна справа»;
Колесніческо Аркадія-Михаїла Сергійовича – студента 3 курсу ОС «Бакалавр» напряму підготовки «Інженерна Механіка»;
Шершун Марину Іванівну – студентку 4 курсу ОС «Бакалавр» напряму підготовки «Технологія виробів легкої промисловості (КТШВ»;
Дрозд Надію Василівну – студентку 3 курсу ОС «Бакалавр» напряму підготовки «Менеджмент»;
Бурдюх Людмилу Юріївну – студентку 3 курсу ОС «Бакалавр» напряму підготовки «Фінанси і кредит» та їх батьків, бажаємо їм подальших звершень та здобутків!

Поділитися:Buffer this pageEmail this to someoneShare on FacebookShare on VKTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPrint this page