НАУКОВИЙ СЕМІНАР «ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА»: ЧАСТИНА 1 (ПРАКТИЧНА)

Українська  освіта вже сьогодні має базуватись на нових освітніх моделях, без яких неможливо реалізувати освітню реформу загалом та Концепцію Нової української школи як одну з найважливіших її складових. Саме цим і зумовлена актуальність наукового семінару «Інновації в освіті: теорія і практика», який відбувся 18 квітня 2018 року на базі Мукачівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №13.

У заході взяли участь представники управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Мукачівської міської ради, науково-педагогічні працівники, аспіранти та магістри Мукачівського державного університету, а також учителі Мукачівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 13.  З вітальним словом до присутніх звернулися: Щербан Тетяна Дмитрівна, доктор психологічних наук, професор, ректор Мукачівського державного університету; Кришінець-Андялошій Катерина Олександрівна, начальник управління освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Мукачівської міської ради та Ковач Людмила Ярославівна, директор Мукачівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 13.

У рамках семінару було проведено майстер-клас. З теоретичним блоком  учасників заходу ознайомила Цифра Наталія Михайлівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Мукачівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 13. У своєму виступі наголосила на основних особливостях науково-педагогічного проекту «Інтелект України»: випереджувальне навчання, потужна інтеграція, системна пропедевтика, алгоритмізація навчання, здоров’язбереження, музикотерапія та STEM-освіта.

Практичний блок майстер-класу – презентація уроку з навчального предмету «Навчання грамоти. Читання» на тему: «Алфавіт. Знак м’якшення. Буквосполучення «ьо». Казка Шарля Перро «Кіт у чоботях» (вчитель 1 – «Інтелект» класу Маняк Магдалина Миколаївна).

Майстер-клас довів, що в основі науково-педагогічного проекту «Інтелект України» лежить унікальна та оригінальна концепція, суть якої полягає не в насиченні дитини поглибленими знаннями, а в набутті нею необхідних навичок роботи з інформацією, раціональної організації навчальної праці тощо.