Неробочий електронний кабінет: поради від МОН

Міністерство освіти та ДП «Інфоресурс» почали реагувати на технічні проблеми, що виникають у користувачів системи електронних кабінетів. Зокрема, відомство оприлюднило відповіді на найпоширеніші запитання вступників, що стосуються подання заяв до українських вишів.

Запитання: Що робити у разі зникнення заяв з електронних кабінетів?

Відповідь: Заяви про допуск до участі в конкурсі на навчання до ВНЗ, подані в електронній формі, у яких відображалась не вся інформація, необхідна для їх розгляду навчальним закладом (відсутній конкурсний бал), у ЄДЕБО анульовані. Всі вступники, заяви яких були анульовані, отримали на власні електронні пошти, вказані під час реєстрації електронних кабінетів, відповідні повідомлення з інформацією про необхідність повторної подачі заяви.

Запитання: Що робити, якщо не приходить лист з активацією на пошту?

Відповідь: Вам необхідно зачекати 24 години. Якщо Ви так і не отримаєте цей лист, то спробуйте перереєструватись знову та уважно зазначайте електронну адресу. Можливо Ви невірно вказали електронну адресу або використали для реєстрації заборонений на території України ресурс. Крім прямих заборон mail.ru, yandex.ru та інших, блокуються ресурси bk.ru, mail.ua, yandex.ua.

Запитання: Чому немає можливості змінювати дані (фотокартку, середній бал, додаток до атестату, додаткову інформацію) після подачі першої заяви?

Відповідь: Найближчим часом можна буде змінити середній бал додатку до атестату та видалити невірно застосований сільський коефіцієнт – це зможуть робити ВНЗ, які першими опрацювали одну з поданих заяв. Водночас сканкопії змінюватись не будуть. Якщо Вами завантажені некоректні копії – надішліть електронною поштою файли з вірними копіями до навчальних закладів, до яких Ви подаєте заяви. У листі обов’язково зазначте ПІБ та дані заяви, поданої до ВНЗ (спеціальність, спеціалізація, освітня програма тощо). Для перегляду контактної інформації потрібного ВНЗ натисніть на поле «Назва пропозиції» поданої заяви.

Запитання: Що робити, якщо під час подачі заяв у деякі ВНЗ не відображаються конкурсні пропозиції?

Відповідь: Спробуйте натиснути Ctrl+F5. Якщо після цього все одно така ж помилка, спробуйте не зазначати «Регіон» та «Спеціальність».

Запитання: Що робити, якщо неможливо відновити пароль, для користувачів, які були заблокованими?

Відповідь: Потрібно зачекати і через три години без попереднього введення логіну і паролю натиснути на посилання «Забули пароль». У разі відповіді «Користувача не знайдено» зверніться до техпідтримки за телефоном 044-239-86-18 або на електронну адресу ez@inforesurs.gov.ua

Запитання: Чому абітурієнти, що набрали мінімальну кількість прохідних балів у ВНЗ, не можуть подати заяви з цих предметів? (Наприклад, якщо абітурієнт отримав 124 бали, і для ВНЗ це є прохідним балом з даного предмету, то під час подачі заяви з`являється повідомлення: «Увага! Обраний результат за предметом ЗНО менший ніж встановлений мінімальний бал»).

Відповідь: Така проблема існує і буде вирішена найближчим часом.

Запитання: Досі є розбіжності даних сертифікату ЗНО і атестату – коли буде оновлення?

Відповідь: Оновлення відбувається щодня під час отримання додаткових відомостей про атестати та сертифікати ЗНО.

Запитання: Коли працюватиме системи «Конкурс»?

Відповідь: Система почала працювати 18.07.2017.

Поділитися:Buffer this pageEmail this to someoneShare on FacebookShare on VKTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPrint this page