Педагогічна практика студентів

Підхід до виховання громадянина своєї держави як до безперервного процесу змушує всіх причетних до справи виховання молоді глибоко усвідомити сутність виховного процесу, його мету й основні завдання. Джерелом формування особистості є її діяльність і спілкування. Єдність і взаємозалежність загальної мети і конкретних виховних завдань, а також єдність виховання та самовиховання − це специфічні закономірності виховного процесу. В.О. Сухомлинський писав, що якщо після дванадцяти років виховання не переходить у самовиховання, то про будь-яке виховання взагалі не можна говорити. Саме тому важливим завданням вихователів у ДОТ є продовження в літній період формування дитини як суб’єкта житія, розуміння нею того факту, що вона сама творить своє гідне людини життя. Наша студентка  ФА − 31 Лялякова Е. В. проходить виховну практику в  селі Циблі  Переяслав-Хмельницький району Київськаої області у літньому таборі БОДФ «Джерело Надії». Як майбутній фахівець іноземної мови, вона   за допомогою гри розвиває інтерес до англійської  через ігрові ситуації. За допомогою гри легше залучити школярів до активної роботи. Літня пора − чудовий час для розваги та вдосконалення самого себе.

 

Поділитися:Buffer this pageEmail this to someoneShare on FacebookShare on VKTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPrint this page