Природа – як фокусник: за нею потрібне постійне спостереження

Природа – як фокусник: за нею потрібне постійне спостереження. Семюель Батлер

Знання природи рідного краю, вміння охороняти та збагачувати навколишнє середовище, активно вивчати закономірності та взаємозв’язки явищ природи – одна з вимог до професійної компетентності вихователя сучасного дошкільного закладу. Саме тому навчальними планами підготовки фахівців дошкільної освіти передбачено навчальну практику з природознавства, яка проходила цими днями в природному середовищі міста Мукачева.
Основним завданням практики є: засвоєння студентами природничих знань, надання їм практичної спрямованості та формування вмінь використовувати в процесі здійснення освітньої роботи з природознавства та екологічного виховання дошкільників.
Під час проведення спостережень, ведення фенологічних календарів, складання біологічних характеристик на представників рослинного та тваринного світу, студенти мали можливість уточнювати, розширювати та систематизувати знання про причини сезонних змін у природі, що є основою формування практичних умінь та навичок.
Серед різноманітних форм організації практики найцікавішими, звичайно, були екскурсії, наповнені студентськими цікавинками, веселими історіями, радістю від спілкування з природою.

Поділитися:Buffer this pageEmail this to someoneShare on FacebookShare on VKTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPrint this page