Головна Новини та анонси

11.10.2018

ОГОЛОШЕННЯ!!! Шановні колеги!

22-28 жовтня 2018 року увесь світ відзначатиме Міжнародний Тиждень Відкритого Доступу, який проходитиме під гаслом «Designing Equiatable Foundations or Open Knowledge» – «Створення рівних умов для відкритих знань».

В Науковій бібліотеці Мукачівського державного університету до Міжнародного Тижня Відкритого Доступу заплановані наступні заходи:

  1. «Знайди ключ» – надання практичних порад користувачам щодо використання ресурсів відкритого та тестового доступу у науковій бібліотеці.
  2. Правила користування Інституційним репозитарієм МДУ (MSU Repository)

Переваги для науковців:

  • сприяння зростанню популярності університету шляхом представлення його наукової продукції у глобальній мережі;
  • збільшення цитованості наукових публікацій вчених університету;
  • забезпечення вільного та безкоштовного доступу до них через мережу Інтернет;
  • систематизація,
  • зберігання в електронному вигляді повних текстів творів.

 

  1. Запрошуємо взяти участь у серії вебінарів від компанії Clarivate Analytics.

23 жовтня 2018 року о 16:15

Тема. Можливості платформи Web of Science для наукової та освітньої діяльності

Тези: Пошуку наукової літератури. Можливі типи і особливості видів пошуку. Комбінування фільтрів і тегів, можливості пошуку у пристатейній літературі та схожих записах. Отримання повного тексту, відкритий доступ та Kopernio. Наукометричні показники та їхнє коректне застосування. Оцінка обраної вибірки, визначання найцитованіших робіт, тематик, лідерів певної галузі, можливостей грантової підтримки, автоматичні публікаційні звіти, збереження результатів. Додаткові бази на платформі.

Реєстрація: 

https://clarivatesupport.webex.com/clarivatesupport/k2/j.php?MTID=teeef35ac269f02fbc513599a2a24597d

https://goo.gl/Ec2mfc

24 жовтня  2018 року о 16:15

Тема. Стратегія публікації результатів наукових досліджень. Оцінка та підбір журналів у Web of Science

Тези: Мета публікації. Ідентифікатори якісного наукового видання, бізнес моделі та вартість публікації. Підбір видання для публікації. Оформлення рукопису за необхідним форматом. Публікаційний процес. Розрахунок і особливості застосування імпакт-фактору, квартилю. Оновлений Journal Citation Reports додаткові функції. Як впізнати і не потрапити до хижацьких видань. Перевірка індексації видання у Web of Science.

Реєстрація:

https://clarivatesupport.webex.com/clarivatesupport/k2/j.php?MTID=t927e749e82064ac003c98229f2a05

https://goo.gl/1XcZKu 

25 жовтня 2018 16:15

Тема. Презентація результатів наукової діяльності автора та установи

Тези: Пошук доробку науковця у Web of Science, складнощі, що можуть виникнути, і шляхи подолання. Авторській ідентифікатор ResearcherID: мета, можливості, створення, наповнення, редагування, оцінка робіт, автоматичне створення звітів з публікаційної діяльності науковця /довільної групи вчених і коректна їхня оцінка. Профіль установи.

Реєстрація: 

https://clarivatesupport.webex.com/clarivatesupport/k2/j.php?MTID=t7a503bb768899640f06c403d3ffd7373

https://goo.gl/1nK6Fj

05.10.2018

Жива пам’ять

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«…Найкращі з-поміж людей нехай будуть учителями».

Я. А. Коменський

До дня працівників освіти в Науковій бібліотеці Мукачівського державного університету підготовлено виставку «Освіта Закарпаття», де представлено пам`ятки історії освіти Закарпаття початку ХХ ст. ще за часів Австро-Угорської імперії, Чехословаччини і до наших днів, серед яких: «Конституційна грамота Чехословацької республіки» (1924 р.), «Рахункова книжка для 2 і 3 школьного рока народних школ» (1928 р.), «Школьна хроніка» (1929 р.), рукописні конспекти лекцій, періодичні видання 20-40-х років минулого століття та інше.

Серед видань привертає увагу найдавніше в колекції навчальне видання «Лекції з педагогіки», що датується  1914 роком.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Не менш цікавою є колекція документів освіти тих часів: табелі успішності (тоді називалися свідоцтвами), класні журнали, залікові книги, річні звіти навчальних закладів освіти (годичный отчет), що показують шлях становлення та розвитку освіти на Закарпатті.

Архівні фото зустрічі випускників Державної Руської коедукаційної учительської семінарії м. Мукачева та творчі роботи студентів семінарії.

Зібрані експонати – це жива пам`ять про тих, хто працював на ниві освіти, відображення добрих справ творчої освітянської родини.

Щиро вдячні Василю Панкуличу за надані матеріали для виставки!

28.09.2018

Всеукраїнський день дошкілля!

Дошкільний вік – один з найбільш відповідальних і важливих періодів у житті підростаючого покоління. Любов до природи, навколишнього світу, любов до Батьківщини, основи світосприйняття і здоров’я дитини закладаються саме в цей період.

Бути вихователем – високе покликання! Від професіоналізму, терпіння і мудрості наших вихователів, уваги до унікального і своєрідного внутрішнього світу дитини, залежить те найдорожче, що у нас є – наше життя і наша надія. 

Не дарма дитячий садок вважають першою школою життя. Той фундамент, який закладається в нас з самого дитинства, служить нам опорою і основою в подальшому житті.

Професія вихователя і всіх працівників дошкільних установ вимагає від більшості глибокої самовіддачі, величезного терпіння і нескінченної любові до своєї справи.

Щиро вітаємо зі святом всіх працівників дошкільних закладів, педагогів, які готують майбутніх працівників дитячих садочків, а також самих студентів. Ваша педагогічна майстерність перетворять кожен день вихованців в дитячому садку на день радості і щастя.

З нагоди Всеукраїнського дня дошкілля в Читальному залі наукової бібліотеки МДУ представлено виставку «Всі ми родом з дошкілля».

27.09.2018

Педагог на всі часи

Василь Олександрович Сухомлинський – великий діяч освіти, якому були властиві подвижництво, повна самовіддача, благородство. Він присвятив школі майже 35 років, назавжди віддавши своє серце дітям.

Народився Василь Сухомлинський 28 вересня 1918 року у селі Василівка Кіровоградського району в незаможній сім’ї. Батько працював столярем і теслярем, майстрував колеса і музичні інструменти. Мама, Оксана Юдівна, працювала у колгоспі, а зимовими вечорами сиділа над своїм шитвом і розказувала дітям казки. У цій родині, крім Василя, було ще троє дітей – Іван, Сергій і Меланія. Розповідають, батьки ніколи не карали дітей. Може, тому усі вони вибрали професію педагога. Василь ріс жвавим і допитливим. Змалку любив малювати. Але зошити, фарби і пензлі можна було придбати тільки за лікарські рослини. Та бажання малювати було таке сильне, що хлопець цілими днями пропадав у лісі. За склянку насіння акації одержував два зошити. Одного разу Василь із товаришами пішки пройшли 45 кілометрів, аби купити фарби.

Під час Другої світової війни був на фронті. Двічі пережив поранення. Особливо постраждала рука. Хірурги боялися, що її доведеться ампутувати. Перед операцією повідомили про це Василя Олександровича. “Ой ні, руку будь що треба залишити!” “Навіщо тобі рука? Ти що, артист?” – запитав старенький хірург. “Ні, я вчитель”. Операція була складною, хірурги зробили усе можливе. Рука залишилася, але після операції стала на шість сантиметрів коротшою. Важким було й поранення в груди, але вчитель все одно повернувся до школи.

32 роки Сухомлинський вів педагогічний щоденник, у якому записував свої спостереження за поведінкою учнів. А потім ці розповіді виливалися на папір і ставали книгами. Для молодших школярів він написав майже 1500 художніх мініатюр-казок, оповідань, легенд, притч, новел. Він – автор 48 монографій і брошур, більше 600 статей. Твори В. Сухомлинського видані 59-а мовами світу, загальним тиражем майже 15 млн. примірників. Книга «Серце віддаю дітям» перекладена на 32 мови світу і витримала 55 видань.

Василь Олександрович ставив і розв’язував проблему формування в молоді національного і естетичного світобачення. Про один із шляхів успішного розв’язання цієї проблеми він писав, що у душі дітей мають увійти кращі народні традиції і стати святим законом, бо не можна уявити народ без імені, без пам’яті, без історії. В дусі українських культурно-історичних традицій вчитель констатував, що мудрість є найважливішою прикметою людини. У його працях часто можна знайти вислови «мудра людська любов», «мудрість жити», «гідність – це мудрість тримати себе в руках». Педагог цілеспрямовано формував у кожного вихованця вміння бути маленьким філософом, осмислювати світ через красу природи. Для Сухомлинського формування естетичного почуття дитини, її емоційної культури – основне завдання гуманістичного виховання. А сприйняття й осмислення прекрасного – основа естетичної культури, без якої почуття лишаються глухими до всього високого й благородного.

З нагоди 100-річчя від дня народження В.О. Сухомлинського в читальному залі Наукової бібліотеки МДУ представлена тематична виставка “Життя і творчість В.О. Сухомлинського” та підготовлено бібліографічний покажчик “Василь Олександрович Сухомлинський – український педагог”.

 

 

 

 

 

 

 

 

Сторінка 7 із 70« Перша...56789...203040...Остання »