Назва | Аспірантура |
Завідувач | Кучінка Тетяна Василівна |
Провідний фахівець | Росола Уляна Василівна |
Адреса | каб. 401, вул. Ужгородська, 26, м.Мукачево |
Телефон | (03131) 3-13-43 |
aspirants@mail.msu.edu.ua |
Основні завдання та функції відділу:
- Планування, організація й контроль за підготовкою та атестацією докторів філософії;
- Організація прийому до аспірантури, проведення вступних іспитів, підготовка документів про зарахування, затвердження наукових керівників аспірантів;
- Розроблення річних і перспективних планів підготовки аспірантів, планів прийому в аспірантуру;
- Проведення інструктивних нарад, зборів і інших заходів, спрямованих на підвищення результативності роботи аспірантів;
- Систематичний аналіз стану і рівня підготовки докторів філософії в аспірантурі, результатів роботи відділу з педагогічними кадрами;
- Розробка заходів для включення в перспективні плани й програми розвитку університету, надання довідок, пропозицій Вченій раді, ректорату з питань підготовки докторів філософії;
- Здійснення контролю за виконанням індивідуальних планів, проведенням атестацій аспірантів;
- Організація діловодства у відділі, облік і звітність (підготовка статистичного звіту 1-НК, річного звіту й пакету інформаційних матеріалів про діяльність аспірантури);
- Підготовка матеріалів для подання у Міністерство освіти і науки України;
- Підготовка матеріалів з питань роботи і підготовки докторів філософії на засідання Вченої ради та ректорату університету.
Нормативно-правова база:
- Постанова від 23 березня 2016 р. № 261 Про затвердження Порядку підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук у закладах вищої освіти (наукових установах)
- Постанова від 3 квітня 2019 р. № 283 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 березня 2016 р. № 261
- Постанова від 12.08.2015 р. № 579 «Про затвердження Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність»
- Постанова від 13.04.2011 р. № 411 «Питання навчання студентів та стажування (наукового стажування) аспірантів, ад’юнктів і докторантів, наукових і науково-педагогічних працівників у провідних вищих навчальних закладах та наукових установах за кордоном»
- Постанова від 28 грудня 2016 р. № 1050 «Деякі питання стипендіального забезпечення»
- Постанова від 28 грудня 2016 р. від 30 грудня 2015 р. № 1187
- Постанова від 06 березня 2019 р. № 167 «Тимчасовий порядок присудження ступеня доктора філософії» (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 979 від 21.10.2020 та №608 від 09.06.2021)
- Наказ від 12 січня 2017р. № 40 «Про затвердження Вимог до оформлення дисертації»
- Постанова від 12 січня 2022 р. № 44 “Про затвердження Порядку присудження ступеня доктора філософії та скасування рішення разової спеціалізованої вченої ради закладу вищої освіти, наукової установи про присудження ступеня доктора філософії”
- Положення про тимчасовий порядок підготовки та проведення захисту дисертації ступеня доктора філософії в спеціалізованих вчених радах Мукачівського державного університету (нова редакція)
- Положення про викладацьку практику аспірантів
- Положення про відділ аспірантури Мукачівського державного університету
- Положення про академічну доброчесність у Мукачівському державному університеті
- Положення про порядок підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук в МДУ (нова редакція)
- Положення про порядок присудження ступеня доктора філософії та скасування рішення разової спеціалізованої вченої ради про порядок присудження ступеня доктора філософії у МДУ
- Наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Вимог до оформлення дисертації» від 12 січня 2017р. № 40
- Постанова Кабінету Міністрів України «Про проведення експерименту з присудження ступеня доктора філософії» від 6 березня 2019р. № 167
- Приклади оформлення бібліографічного опису у списку використаних джерел у дисертації з урахуванням Національного стандарту України ДСТУ 8302:2015 [Електронний ресурс]
- Конспект лекцій з курсу «Методика виконання дисертаційної роботи (PhD Thesis Prospectus)» для здобувачів наукового ступеня доктора філософії / Укл. І.Я. Омецінська. – Тернопіль: ТНЕУ, 2019. – 80 с. [Електронний ресурс]
- Методичні рекомендації до написання дисертації доктора філософії
Розклад занять:
- Навчальний план 2017 (Освітні, педагогічні науки)
- Навчальний план 2017 (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність)
- Навчальний план 2017 (Професійна освіта)
- Навчальний план 2017 (Економіка)
- Навчальний план 2020 (Освітні, педагогічні науки)
- Навчальний план 2020 (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність)
- Навчальний план 2020 (Професійна освіта)
- Навчальний план 2020 (Економіка)
- Навчальний план 2021 (Освітні, педагогічні науки)
- Навчальний план 2021 (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність)
- Навчальний план 2021 (Професійна освіта)
- Навчальний план 2021 (Економіка)
- Навчальний план 2023 (Освітні, педагогічні науки)
- Навчальний план 2023 (Освітні, педагогічні науки),весняний вступ
- Навчальний план 2023 (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність)
- Навчальний план 2023 (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність), весняний вступ
- Навчальний план 2023 (Психологія)
- Навчальний план 2023 (Професійна освіта)
- Навчальний план 2023 (Економіка)
- Навчальний план 2023 (Економіка), весняний вступ
Розклад заліково-екзаменаційної сесії наа ІІ семестр 2022-2023 н.р. 1-го курсу ступеня «Доктор філософії» денної форми навчання:
Наукові спеціальності:
Мукачівський державний університет приймає на навчання для здобуття вищої освіти за ступенем доктора філософії (до аспірантури) на очну (денну) та заочну форми навчання у 2022 році за спеціальностями:
Атестація:
Звітність аспірантів, які здобувають ступінь доктора філософії, проводиться двічі на рік.
Аспірант на засіданні кафедри звітується про виконання наукової та освітньої складових підготовки, проведену роботу, представляє результати роботи, передбачених на даний період в індивідуальному плані.
Атестація аспіранта відбувається у травні-червні поточного навчального року (атестація за підсумками року).
Аспірант звітується основні результати проведеного дослідження та детальний план подальшої роботи відповідно до індивідуального плану.
Можливі рішення, які приймаються кафедрою:
– атестувати (робота відповідно до встановлених критеріїв може бути визнаною в цілому виконаною, рекомендувати перевести аспіранта на наступний рік навчання);
– не атестувати (робота упродовж періоду визнається не задовільною, аспірант рекомендується до відрахування).
Шаблони та форми документів:
- Про відновлення навчання після перерви за станом здоров’я
- Про відновлення навчання після перерви у навчанні у зв’язку з відпусткою по вагітності та пологам
- Про відновлення навчання після повернення з навчання в іншому НЗ
- Про відрахування з аспірантури за власним бажанням у зв’язку з достроковим захистом дисертації
- Про відрахування з аспірантури за власним бажанням у зв’язку…
- Про відрахування з аспірантури у зв’язку з переведенням до іншого ЗВО
- Про зміну наукового керівника
- Про зміну прізвища
- Про переривання навчання за станом здоров’я
- Про переривання навчання у зв’язку з вагітністю та пологами
- Про переривання навчання у зв’язку з відпусткою по догляду за дитиною
- Про переривання навчання у зв’язку з навчанням в іншому вищому навчальному закладі
- Про проведення захисту дисертації
- Про проведення попередньої експертизи роботи
- Про утворення разової спеціалізованої вченої ради
- Скорочена форма повідомлення
- Зразок повідомлення про прийняття до розгліду дисертації разовою спеціалізованою радою
- Зразок файлу PhD
- Персональний склад ради (форма 24)
- Зразок клопотання
Аспіранти звітують про виконання індивідуального плану наукової роботи ОНП двічі на рік:
- проміжна атестація – у грудні;
- підсумкова – травень-червень.
Під час звітування на засіданні кафедри аспірант робить доповідь та наочну презентацію фактичних результатів підготовки за семестр (та в цілому в аспірантурі), акцентуючи увагу на отриманих ним основних результатах дисертаційного дослідження, їх актуальності, науковій новизні та прикладному значенні, методиці дослідження, та методах, які при цьому застосовуються, достовірності отриманих результатів та ступеню їх апробації.
Звітування аспірантів Університету проводиться на кафедрі гаранта відповідної освітньо-наукової програми два рази на рік по закінченню кожного з семестрів підготовки в аспірантурі.
За результатами проміжного звітування на підставі рішень засідань кафедри щодо стану виконання індивідуального плану наукової роботи та з урахуванням усіх форм поточного та підсумкового контролю, що передбачені індивідуальним навчальним планом та ОНП аспірант продовжує навчання в аспірантурі або за наказом Ректора відраховується.
- Період атестації визначається графіком навчального процесу аспірантів. До початку атестації на кафедрі аспірант має надати гаранту освітньо-наукової програми такі документи:· звіт щодо виконання індивідуального плану роботи аспіранта (за підписом аспіранта і наукового керівника);· матеріали, що підтверджують виконання, зазначених у звіті, планових показників освітньої та наукової діяльності аспіранта (ксерокопії статей і тез доповідей, довідки про участь у розробці наукових тем тощо);· індивідуальний план роботи аспіранта. Під час проведення атестації на засіданні кафедри аспірант робить доповідь та наочну презентацію фактичних результатів підготовки за семестр (та в цілому в аспірантурі), акцентуючи увагу на отриманих ним основних результатах дисертаційного дослідження, їх актуальності, науковій новизні та прикладному значенні, методиці дослідження, та методах, які при цьому застосовуються, достовірності отриманих результатів та ступеню їх апробації. Результати проведення атестації кожного з аспірантів на кафедрі заносяться до протоколу відповідного засідання кафедри та до екземпляру індивідуального плану роботи аспіранта (за підписами аспіранта, завідувача кафедри, наукового керівника). Після проведення атестації на кафедрі – не пізніше останнього дня періоду проведення атестації аспірантів в Університеті – аспірант подає до відділу аспірантури такі документи:· витяг з протоколу засідання кафедри про розгляд питання щодо атестації аспірантів (Витяг з протоколу засідання кафедри про розгляд питання щодо атестації аспірантів, крім всього іншого, обов’язково має містити загальний висновок про ступінь виконання аспірантом запланованих на поточний семестр показників та рекомендацію щодо продовження підготовки аспіранта в аспірантурі Університету, або відрахування аспіранта з аспірантури Університету за невиконання індивідуального плану);· заповнений індивідуальний план роботи аспіранта (з завіреними усіма відповідальними особами фактичними показниками за звітній семестр та плановими показниками на наступний семестр). Звіти аспірантів зберігаються на кафедрі. За результатами атестації на підставі рішень засідань кафедри та Вченої ради університету щодо стану виконання індивідуального плану наукової роботи та з урахуванням усіх форм поточного та підсумкового контролю, що передбачені індивідуальним навчальним планом аспіранта та ОНП аспірант переводиться на наступний рік навчання або за наказом Ректора відраховується.
Правила прийому до аспірантури:
Перелік документів, необхідних для вступу до аспірантури:
– заяву вступника на ім’я ректора університету;
– копію документа (одного з документів), що посвідчує особу, передбаченого Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство, посвідчують особу чи її спеціальний статус»;
– копію військово-облікового документа (для військовозобов’язаних – військового квитка або тимчасового посвідчення військовозобов’язаного, для призовників – посвідчення про приписку до призовних дільниць) відповідно до пункту 34 Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1487;
– копію документа державного зразка про раніше здобутий освітній ступінь (освітньо-кваліфікаційний рівень), на основі якого здійснюється вступ, і додаток до нього;
– чотири кольорові фотокартки розміром 3 × 4 см;
– особовий листок з обліку кадрів;
– копію трудової книжки (за наявності);
– список та копії опублікованих наукових праць і винаходів з обраної спеціальності (за наявності);
– дослідницьку пропозицію з обраної спеціальності;
– міжнародний сертифікат з іноземної мови не нижче рівня В2 (за наявності).
Копії документів без пред’явлення оригіналів не приймаються!
Вартість послуг підготовки аспірантів на 2018 рік вступу
Вартість послуг підготовки аспірантів на 2019 рік вступу
Вартість послуг підготовки аспірантів на 2020 рік вступу
Вартість послуг підготовки аспірантів на 2021 рік вступу
Вартість послуг підготовки аспірантів на 2022 рік вступу
Вартість послуг підготовки аспірантів на 2023 рік вступу
Випускники:
НАУКОВІ ШКОЛИ:
Оголошення:
This post is also available in: English