«Мегатренд» туризму

В майбутньому туризм впливатиме на масштабні соціальні, економічні, політичні, екологічні та технологічні зміни, приносячи нові, часто невидимі виклики, загрози та можливості.

«Мегатренд» туризму  формується повільно, але як тільки він  вкорениться, то почне здійснювати глибокий і тривалий вплив на людську діяльність, процеси і сприйняття тощо.

Експерти Організації економічного співробітництва та розвитку (OECD) у своєму дослідженні визначили чотири мегатренди розвитку туризму в майбутньому:  зростання попиту; зростання сталого туризму; вдосконалені технології; мобільність подорожей.

Вивчення багатовимірних наслідків цих мегатрендів до 2040 року є важливим для інформування державних діячів та формування майбутнього туризму.

Дослідження розробляє цілий ряд вірогідних сценаріїв та потенційних політичних відповідей для згаданих вище мегатрендів, а потім вивчає, як політики можуть краще підготуватися до цих мегатрендів, і презентує набір управлінських правил і рішень для ефективного стратегічного прогнозування туризму.

World Tourism Organization (UNWTO) констатувала, що за кілька років туризм стане найбільшим сектором економіки у світі. Сьогодні, туристичний  складає більше 10% світового ВВП, 30% експорту послуг та створює майже 10% робочих місць у всьому світі.

Туризм – це сила!

Туризм має значення! Все буде туризм!

Категорії: Кафедра туризму і рекреації